1. Plasarea comenzilor:

Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul nostru (www.ironstore.ro), este necesar sa va creati un cont introducand datele personale cerute in vederea procesarii comenzilor. Datele introduse de dumneavoastra trebuie sa fie corecte si reale. introducerea gresita sau incomplete a datelor personale duce la anularea temporara a comenzii, pana in momentul in care vom detine datele corecte.

2. Cum Comand:

Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse.
Odata ce ati gasit un produs care se potriveste dorintelor dvs., apasati pe butonul 

 pentru a-l adauga in cosul de cumparaturi.

Veti fi directionat in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista produselor, sa actualizati cantitatea produselor pe care intentionati sa le comandati sau sa renuntati la unul sau la toate produsele selectate.

Apasand butonul 

 veti avea posibilitatea completarii formularului cu date dvs. personale.

Pentru finalizare apasati butonul 

3. Preluarea Comenzilor

a). Plasarea unei comenzi. Prin intermediul site-uluiwww.ironstore.ro sau telefonic in intervalul Luni – Vineri intre orele 08:00 – 16:00

b).Confirmare telefonica Pentru comenzile plasate online,veti contactat telefonic de catre un operator ironstore.ro pentru a confirma comanda, furniza informati suplimentare despre produsul comandat, si stabili detalii legate de livrare. Daca produsele comandate de dvs nu sunt pes toc,veti fi sunat de unul din consultantii nostri pentru a va informa asupra acestui lucru si se vastabili de comun acord o data aproximativa cand va vomputea livra marfa, in caz contrar comanda va fi anulata fara nici o obligatie din partea oricarei parti.

c). Procesarea si livrarea comenzilor. Comenzile plasate pana in ora 12.00 in zilele lucratoare, vor fi procesate de noi in aceeasi zi. Comenzile efectuate dupa ora 16.00 in zilele lucratoare sau in weekend si sarbatorile legale vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare. Livrarea marfii de catre firma de curierat se efectueaza in cel putin 24 ore, in intervalul orar de lucru al firmei de curierat. LIVRAREA NU SE POATE EFECTUA IN ACEEASI ZI CU PLASAREA COMENZII SAU IN AFARA PROGRAMULUI DE LUCRU AL CURIERULUI.

d). Ne rezervam dreptul de a va cere plata unui avans pentru produsele comandate inainte de a fi procesate si livrate. Acest lucru se intampla pentru produsele a caror valoare depasesc pragul de 1500 RON.

4. Obligatiile clientului dupa plasare aunei comenzi

a). Sa receptionati marfa in momentul in care firma de curierat ajunge la dumneavoastra si sa ne aduceti la cunostinta imediat daca exista neconcordante.

b). Sa efectuati plata transportului, plata rambursului si kilometric suplimentari (daca este cazul). in caz contrar ne rezervam dreptul de a va anula dreptul plasarii unor noi comenzi pana in momentul achitarii creantelor create pentru nereceptionarea si neplata transportului.

c). Anularea comenzilor dupa ce firma de curierat a preluat marfa comandata de dumneavoastra NU MAI ESTE ACCEPTATA iar acest lucru implica obligatiile de la punctul 4.a si 4.b.

5. Drepturile clientului dupa plasarea unei comenzi

a). Anularea unei comenzi. In cazul in care ati plasat o comanda si doriti sa o anulati acest lucru se poate face pana in momentul preluarii de catre firma de curierat a marfii comandate fara absolutnici o obligatie sau motivatie.